tijgertempel |
|
Door: Maikel - Lid
Datum: 24-09-2009 00:32:45 | | Is er een tempel ..in de tijgertempel? |
|
Door: Bas - Gast
Datum: 24-09-2009 16:56:08 | | Tijgertempel? Wij noemen dat de volgzame, naieve toeristentempel wanneer wij hem passeren op weg naar het betere werk!  |
|
Door: Marlous - Gast
Datum: 24-01-2010 21:14:37 | | Wat ik heb gelezen over de tijgers in de tempels is dat ze in een hel leven. Ze zitten onder de drugs, worden mishandeld en het enige wat ze de hele dat doen is met toeristen op de foto's gaan. Tijgers horen niet zo'n leven te hebben!! Ga er alsjeblieft niet heen, als iedereen maar blijft gaan, zal het nooit stoppen en blijven die dieren een ellendig leven lijden! Die arme tijgers kunnen er niks aan doen dat ze daar zijn terecht gekomen!! |
|
| |
|
|
Door: rob - Gast
Datum: 25-01-2010 00:28:33 | | Tja, mooie discussie hier over het wel of niet er heen gaan. Ik denk dat veel mensen die voor de eerste keer naar Thailand gaan er toch heen gaan> alleen al om een tijger van nabij te zien. Ook vermoed ik dat de berichten over mishandeling(in onze ogen) vaak sterk overdreven worden: een gerucht wordt steed meer opgeblazen tot het lijkt dat elke aanraking een mishandeling is...De bevolking van Aziatische landen staat nu eenmaal heel anders tegenover dieren dan wij in het dierenliefhebbende westen, wat ook zeer overdreven vormen aan kan nemen...Ook ik zal komende zomer waarschijnlijk zo "stom" zijn om er toch te gaan kijken..met argusogen, dat wel,, En voor degenen die tijgers in het wild wil zien van een paar meter afstand: ga naar Myanmar(Birma), China of , zoals ik vorig jaar deed,een jungletrekking van 4 weken in het oerwoud van Sumatra>> ik heb tijgers in actie en van zeer dichtbij gezien en dat is pas imponerend!
|
|
Door: Chiang Rai Info - Lid
Datum: 26-01-2010 02:05:06 | | "I think I saw a pussy cat!" |
|