Welke route BKK, drijvende markt, River Kwai, Erawan watervallen, chiang mai
Door: Mireille - Gast
Datum: 05-02-2010 21:07:28
Wie kan mij de beste route vertellen, BKK, drijvende markt river Kwai, Erawan watervallen, Chiang mai, daarna terug naar BKK, een aantal dagen naar Laem Sing, daarna op wat voor manier naar Khao Sok, daarna door naar Krabi of Samui? Dit moet passen in 3 weken. Willen we dan teveel? Ik weet niet wat de beste volgorde is.
Graag een paar tips.
Mireille
Door: Mark - Gast
Datum: 07-02-2010 17:15:35
Ik heb een paar maanden geleden deels dezelfde reis gemaakt (Bangkok 3 nachten, Kanchanaburi 2 nachten, Chiang Mai 6 nachten). Vanuit Bangkok hebben we voor omgerekend 20 euro de taxi gepakt naar Kanchanaburi. Bij resort direct een excursie geboekt naar Erawan voor de volgende dag. Taxi terug naar Bangkok en vliegtuig naar Chiang Mai via airasia.
Succes!
Door: Hans - Gast
Datum: 07-02-2010 18:15:13
Je kiest plaatsen die in alle hoeken van Thailand liggen. Dat maakt het niet eenvoudig.
Van Laem Sing ga je terug naar het vliegveld, laat je hotel in Laem Sing het ticket en vervoer regelen om daar het vliegtuig naar Ko Samui of Krabi te nemen, daarna doe je Khao Sok, en je neemt de bus naar Phuket, en vliegt via Phuket terug naar BKK.
Misschien onderschat je de reistijden, je zult soms een volle reisdag nodig hebben. Khao Sok terug naar Bangkok bijvoorbeeld, en ook Laem Sing naar Krabi of Samui komt aardig in de buurt.
Reactie plaatsen
Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een nieuw onderwerp te maken op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of u kunt zich gratis registreren en daarna direct berichten plaatsen.