Lampang |
|
Door: hoeksie - Gast
Datum: 05-02-2010 18:13:29 | | Bij het bekijken van hettreinschema, kwam ik erachter dat het ook mogelijk is om in Lampang uit te stappen.
Weet iemand of het mogelijk is om de nachtttrein vanaf Ayutthaya te nemen en inderdaad in Lampang uit te stappen. En belangrijker nog, is LAmpang d emoeite waard om een tussenstop te maken en hoeveel tijd zou je hier dan nodig voor hebben? |
|
Door: Barry - Gast
Datum: 05-02-2010 22:45:05 | | Hoi Hoeksie,
Daar ben ik weer..... Ook wij doen Lampang aan. Een overnachting in het Wieng Lakor Hotel. De volgende ochtend een ritje per paard en wagen door de stad. Schijnt daar nog heel normaal te zijn. Vervolgens eind van de ochtend doorreizen naar de volgende bestemming (Thoeng). Dat paardenritje had van mij niet gehoeven, maar zat al in het progamma. Misschien wordt het toch leuk. Verder schijn je Lampang goed als uitvalsbasis te kunnen gebruiken voor een bezoek aan het olifantenziekenhuis of andere olifantenkampen. |
|
Door: hoeksie - Gast
Datum: 06-02-2010 10:08:53 | | Dat van een uitvalsbasis voor het olifantenhospitaal had ik ook gelezen. We denken er echter aan om een dag naar het ENP te gaan, maar ik vind dat echter aan de prijzige kant. aan de andere kant lijkt het me wel een onwijs mooie ervaring voor de kids en ons. Nou ja, als we er niet heen zouden gaan is Lampang wellicht een leuke optie, anders heeft het naar mijn idee weinig toegevoegde waarde. |
|
| |
|
|