Hotel Hua Hin |
|
Door: Joan - Gast
Datum: 14-02-2010 13:28:43 | | www.tanawithuahin.com vanaf 1600 bath per dag
en er zit een reisbureautje om de hoek voor tickets voor de ferry, 1200 bath pp enkele reis.
Wij hebben in Drop inn resort en Spa gezeten op Koh Phanang. Zeer centraal, bijna alle kamers rondom een zwembad met bar en wanneer er een "moon"party was harde muziek tot 23.oo uur. Kamers zijn wel makkelijk te ruilen als het je toch niet bevalt aan het zwembad. Overigens zijn op koh Phanang heel makkelijk zonder reservering erg goedkope kamers te krijgen. Wel moet ik zeggen dat Koh Phanang een redelijk westerse uitstraling heeft. Feesten hier is super maar alle straten naar het strand worden afgesloten en je moet 100 bath pp betalen om op het strand te komen of je moet er rond 20.00 uur al zijn |
|
Door: agnes simons - Gast
Datum: 15-02-2010 02:33:06 | | Ik ken Tanawit erg goed, heb er een paar jaar geleden enkele maanden verbleven. Het is eigenlijk een condominium van verschillende eigenaren. Eddy de eigenaar is een aannemer, heeft geen hotelervaring, dus als hotel zeker niet mijn favoriet, service was toendertijd 2x in de week schoonmaken. Het kan verberterd zijn maar dan nog is hij erg duur in prijs en voor die prijs zijn er in Hua Hin veel betere. |
|
Door: Ruud01 - Lid
Datum: 22-02-2010 20:12:12 | | Daar ben ik weer.
Kreeg nu de tip Leng hotel/questhouse.
Grote kamer, lekker dicht bij een mooi stuk strand en een kleine 10 minuten lopen naar het centrum. En zeker betaalbaar.
Iemand ervaring met dit Hotel ? |
|
| |
|
|
Datum: 02-03-2010 10:52:40 | | Niemand ervaring met het Leng hotel/questhouse in Hua Hin ?
Kan er op internet ook bijna niets over vinden. |
|
Door: trutjehola - Lid
Datum: 02-03-2010 11:22:45 | | Geen ervaring, maar het is op een gunstige plek, vlak bij een prima stuk strand 50 mtr.
en op loopafstand van het centrum 15 min. het grote winkelcentrum is op 100 mtr. op zich geen slechte plek. Wij noemen het in de "swedisch avenue" er verblijven in de winter veel scandinaviers. Zij leuke restaurantjes.Zal niet slecht zijn!!!!! |
|
Datum: 02-03-2010 11:24:13 | | Moet nu met trutjehola inloggen maar ik ben agnes |
|
Datum: 02-03-2010 11:41:19 | | Ruud misschien nog een tip: als je vandaar tussen Veranda hotel en het Baan Bayan hotel het strand opkomt, ga je naar rechts, niet voor Baan Bayan (kun je ook liggen) maar is erg duur met consumpties, maar daarnaast bij Ka, kun je heel goed eten en drinken op het strand tegen allerszins redelijke prijzen.
Vriendelijke mensen! |
|
Datum: 28-06-2010 10:49:51 | | Agnes.
De tijd gaat snel en onze vakantie komt er nu ook snel aan.
Nog ervaringen gehoord over het Leng Hotel ?
Vrienden zouden nog adressen van leuke resorts/hotels op Koh Tao doorgeven.
Heb je al iets gehoord ?
Alvast bedankt !
Groet,
Ruud |
|
Datum: 28-06-2010 21:37:53 | | Sorry Ruud, dat ik niet eerder gereageerd heb, maar ik zit nu weer in Holland voor 4 maanden en al mijn informatie-folders die ik gekregen heb liggen nog in Hua Hin. Ik kan je nu niets er over vertellen, de acco op Koh Tao zijn qua prijs niet die je ergens anders krijgt, dus zijn duurder. Mijn kennissen vonden het leuk voor een paar dagen, dat is wat ik me herinner.
Ik wens jullie een fijn verblijf in Thailand!
Heel veel plezier! |
|