Reis Forum .nl

Thailand Reis Forum .nl

2 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 > Volgende >> Laatste  

Greenwood travel ervaringen
Door:
Betty Jane
- Gast

Datum:
09-02-2010 23:32:28
Wij zijn ws wel een van de langst bezoekende reizigers bij GWT,zijn nl al met hun in zee gegaan toen ze nog in een klein achteraf kantoortje zaten in BKK,nu bijna 20 jr geleden.We gaan soms 2x per jaar naar Thailand,boeken zeer vaak bij hun,en hebben zelden tot nooit problemen gehad.Zij hebben ons vorig jaar geweldig geholpen toen we vast zaten in Birma,en niet naar BKK konden reizen ivm de stakingen.Ook hebben ze er voor gezorgd dat onze achter gebleven bagage,waar we niet meer naar toe konden komen,op de post is gegaan.Niets anders dan lof voor deze kleine ,grote reisorganisatie!!
Door:
hoeksie
- Gast

Datum:
10-02-2010 08:09:47
Ik wil toch nog een klein woord van waarschuwing plaatsen. Voor Australië heb je ook zo'n soort organisatie 'Dutch Down Under' een gerennomeerd bureau dat voor heel veel Nederlanders een geweldige reis verzorgde tot begin februari .....
Ze zijn uit het niets failliet. Vele mensen zijn het schip in gegaan voor heel veel geld (€ 3000,- tot € 5000,-). Natuurlijk ligt het bedrag voor reizen in Australië wellicht een stuk hoger (prijspeil en bijv. camperhuur), maar toch. Het is enorm zuur als iets dergelijks je overkomt.

Mijn waarschuwing houdt in dat je goed nadenkt of je zulk een risico wilt lopen.
Let wel wij hebben ook een boeking gedaan via GWT en zijn zeer te spreken over hun service.
Ik heb echter wel ingecalculeerd, dat als er iets met GWT gebeurd ik ws. kan fluiten naar mijn centen. Dat risico heb ik bewust genomen.

2 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 > Volgende >> Laatste  

Reactie plaatsen

Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een nieuw onderwerp te maken op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of u kunt zich gratis registreren en daarna direct berichten plaatsen.

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed