Khon Kaen |
|
Door: rob - Gast
Datum: 14-12-2009 23:29:41 | | Beste forumleden, weet een van jullie misschien of er in de omgeving van Khon Kaen mogelijkheden zijn om een vakantiehuis(je) of iets dergelijks te huren voor de periode van 1 juni tot 25 juli?? |
|
Door: TheoM - Lid
Datum: 15-12-2009 11:44:05 | | Ik weet niet hoever je van Khon Kaen city af je wilt zitten maar hier heb ik 2 jaar terug overnacht.
www.castle-howchow.com
In de buurt van Khon Kaen universiteit
www.greenerykhonkaen.com/Promotion_EN.htm
en nog eentje
www.realthaiexperience.com/index.html
|
|
Datum: 15-12-2009 14:23:07 | | Bedankt, ziet er op het de sites goed uit, en het valt me op dat de prijzen zo laag zijn> had duurder verwacht |
|
| |
|
|
Datum: 03-02-2010 00:28:04 | | Wie kan mij zeggen wat ongeveer de afstand is van Khon Kaen naar Udon Thani?En hoe daar het best te komen, taxi,bus>> de prijs ongeveer?
Ik moet namelijk eind juli met een vlucht van Air Asia naar Bangkok (Air Asia vliegt niet vanaf KK) om daar het vliegtuig naar Indonesie,voor het tweede deel van mijn vakantie na 7 weken Thailand, te nemen en de vluchten sluiten mooi aan in BKK. |
|
Door: TheoM - Lid
Datum: 03-02-2010 12:29:58 | | Hallo Rob,
De afstand is ongeveer 135 a 140 km.
De bussen rijden met een frequentie van minimaal 3 per uur gedurende de dag.
Er rijden meerdere types, de blauwe airconbussen zullen nu ongeveer 130 Thb kosten en voor de tijdsduur reken op iets meer dan 2 uur.
Treinen rijden er ook, maar het snelste is met de taxi, bijkomend voordeel is dat je dan geen vervoer nodig heb van hotel naar busstation en van busstation naar luchthaven.
Ik weet niet wat de taxi kost, maar gezien de afstand verwacht ik zo rond de 1200 a 1300 Thb.
|
|
Datum: 04-02-2010 12:42:40 | | Bedankt voor de info.Aangezien de vlucht van Udon Thani in de vroege avond gaat, neem ik de bus aan het begin van de middag vanuit KK,,,tijd genoeg |
|