Reis Forum .nl

Thailand Reis Forum .nl

141 paginas:
  Eerste << Vorige < 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 > Volgende >> Laatste  

Sticky: PraatCafé Thailand
Door:
Annelies
- Lid

Datum:
06-03-2010 20:49:15
CRI,

We komen zeker op de koffie bij je!!!!!!!!! Je moet er alleen nog 11 maanden op wachten, de tickets zijn geboekt
Door:
Annelies
- Lid

Datum:
06-03-2010 20:51:00
Ohhh Marianne,

Kao Sok vond ik 1 van de hoogtepunten van Thailand. Het is er zooooooo prachtig en zeker de overnight lake tour is een must.
Kijk maar even op mijn site voor fotos.

En over die eilanden pfffffffffffffffff, wij gaan voor de derde keer en ook deze keer weer teveel keuze.
Door:
Chiang Rai Info
- Lid

Datum:
07-03-2010 01:27:04
@Liu, Binnenkort zal ik een link doorgeven met wat foto's.

@Liu en Annelies: jullie zijn van harte welkom. Iedereen overigens!

Door:
marianne
- Lid

Datum:
07-03-2010 14:31:47
@Chiang Rai, proficiat met de opening helaas ben ik er niet live bij het duurt nog wel even voor we (misschien) die kant weer op gaan maar ik zit hier met een bakje koffie achter laptop en doe wel net als of!

@Annelies, ik heb al lang op jouw site gekeken hoor en door jou enthousiasme wil ik daar absoluut nog een keer heen (Khao Sok) maar ook nog naar Mea hong Song, Sukhothai, Pai, Cambodja enz enz vreselijk we moeten nog minstens 10x om heel mijn verlanglijstje af te werken.

Maar het is gelukt met de tickets begrijp ik?

@ilse ik ben er bijna uit, ik hou je op de hoogte
Door:
Annelies
- Lid

Datum:
07-03-2010 15:50:05
Ach ja, ik ken het! Overal tegelijk heen willen. Wij gaan nu de dingen die je noemt in het noorden doen. 2 weken rondtrekken met een auto en o.a. de theeplantages, CR, Golden Triangle, Pai, Mea hong Song enz bezoeken en nog veel meer.
Cambodja vonden we ook prachtig, vooral het indrukwekkende Angkor Wat, Siem Reap waar ook AW is vonden we ook erg leuk! 4 dagen moet je daar zeker voor inplannen als je er ooit heen gaat.
Pnhom Phen was druk, druk, druk en vies maar je wilt er toch de dingen zien die er gebeurd zijn. Wij waren er ook 3 volle dagen dat had voor mij wel in 2 dagen gekund.

hahaha lastig he!
Door:
marianne
- Lid

Datum:
07-03-2010 20:17:00
@Annelies, het noorden is zoooo mooi.Wij waren er in de regentijd alles was prachtig groen.
Het is een heel andere wereld daar wat je normaal alleen in films ziet. Ik had vaak het idee dat ik in het decor van tour of duty liep!
Maikel heeft hier eens zo mooi geschreven over het kinderdorpje? en Mojo over Pai moet je eens proberen om dat hier terug te vinden.

En wat Cambodja betreft als we daar heen gaan wil ik leuke tips dus je hoort van me.

Ik ben gek op het lezen van reisverhalen over Azie. Dankzij Miranda ( hoe is het met je?)heb ik reismee.nl ontdekt wat een leuke site vol met reisverhalen. Kijk er eens op brengt je misschien op leuke ideeen.

Door:
Ilse
- Lid

Datum:
08-03-2010 08:06:36
ChiangRai, wat fijn dat na maanden noeste arbeid de coffeeshop aan lijkt te gaan slaan. Moet vast veel voldoening geven.
Ik wil je dan ook nog even voordat ik ga werken hartelijk feliciteren met de officiele opening vandaag, geniet van deze dag.
Door:
Chiang Rai Info
- Lid

Datum:
08-03-2010 14:11:54
@Ilse: dank je wel voor je felicitaties. Vandaag, maandag, ook weer een bijzonder succesvolle dag. Oftewel: we moeten onze voorraden gaan aanvullen!
Door:
Annelies
- Lid

Datum:
11-03-2010 07:59:21
Wat fijn CRI dat het zo lekker gaat met je koffieshop. Heb je al leuke fotos? Zit je in het centrum?

Ik geloof je meteen Marianne, daarom willen we nu ook echt de tijd hebben om het noorden goed te verkennen. Ik heb al weer teveel mooie dingen gezien

Hier gaat het voor de rest redelijk goed. De stappen naar de psyg zijn gezet. Niet alleen voor hem maar ook voor mezelf. Momenteel leven we als een stel pubers met alle hormonen die erbij horen en dat bevalt erg goed hahahaha.
Door:
Chiang Rai Info
- Lid

Datum:
11-03-2010 09:44:58
Inderdaad een goed gevoel dat het zo gaat zoals het gaat. Nee we zitten niet in het centrum maar aan de verbindingsweg tussen Chiang Rai en de Khun Korn waterval / Wat Rong Khun.....Veel traffic en...niet onbelangrijk, ook studenten die aan schuiven. Foto's zijn inmiddels gemaakt en volgen snel!
Door:
Annelies
- Lid

Datum:
11-03-2010 10:43:40
tzt maar even goed het adres geven als ik de route weet. Zijn die watervallen de moeite waard in februari?

Enne is die koffie voor ons ook smaakvol want ik heb ook wel eens bagger gedronken in T hahahaha
Door:
Chiang Rai Info
- Lid

Datum:
11-03-2010 10:59:42
@Annelies, de Nam Tok Khun Korn is absoluut de moeite waard! Met een verval van 70 meter is deze waterval de hoogste van Chiang Rai. Overigens: onze nieuwe issue van de Chiang Rai Booklet geeft veel extra informatie over de watervallen van Chiang Rai Provincie.

De koffie die wij schenken? Absoluut van hoge kwaliteit, volgens onze klanten dan.

Graag tot ziens in februari!
Door:
Chila
- Lid

Datum:
11-03-2010 13:49:38
even een kort berichtje:

CRI van harte gefeliciteerd met de koffieshop en een goede kwaliteit koffie is altijd fijn, alhoewel ik geen koffiedrinker ben
alleen de koude koffie's dan, frappucino's en de lekkerste in CM gedronken, dus CRI wellicht een meenemertje voor jouw koffieshop, een frappucino/ijskoffie met daarin gepureerde banaan en honing en ijs en ijskoud, mmmmmmmmmm, als ik nog aan dat momentje denk......mmmmmm
Door:
marianne
- Lid

Datum:
11-03-2010 21:42:02
hahaha Annelies dat is dan een leuke bijkomstigheid van alles.
Door:
Chiang Rai Info
- Lid

Datum:
12-03-2010 07:56:09
Uiteraard Chila, hebben we ook de nodige koude koffie's. Onze Barista draagt zorg voor een goede kwaliteit!
Door:
dhans
- Lid

Datum:
12-03-2010 11:22:14
He goed zo, je kunt hier alleen nog reageren als je geregistreerd staat.

Doe mij maar een koffie dan.

(toch altijd oppassen; Hollanders met een coffeeshop).
Door:
robbr
- Lid

Datum:
12-03-2010 23:17:10
Ach,hier in Holland moet je oppassen voor buitenlanders met een coffeeshop
Door:
Maikel
- Lid

Datum:
13-03-2010 00:58:05
Door:
Chiang Rai Info
- Lid

Datum:
13-03-2010 10:16:13
Okay, het heeft even geduurd maar dan nu toch, de gegevens over de koffie shop. @Moderator: ik heb een link opgenomen.....hoop dat het mag

the-bodhi.com/pageID_9476320.html

Een doorlink vanaf deze pagina geeft 35 foto's....
Door:
liu
- Lid

Datum:
13-03-2010 12:15:22
Ziet er erg keurig uit PROFICIAT !!!!!!

Y&F

141 paginas:
  Eerste << Vorige < 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 > Volgende >> Laatste  

Reactie plaatsen

Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een nieuw onderwerp te maken op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of u kunt zich gratis registreren en daarna direct berichten plaatsen.

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed