Rowaco Asia Travel - Vacationsthailand.com |
|
Door: Ron - Gast
Datum: 01-01-2008 06:33:11 | | Beste Thailandkenners,
Ik heb net de website van vacationsthailand.com bekeken en deze ziet er erg professioneel uit. De naam van de organisatie is Rowaco Asia Travel, heeft iemand van jullie weleens van dit bedrijf gehoord?
Ik zou namelijk graag een prive reis bij hun willen boeken maar wil eerst jullie advies.
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groeten,
Ron |
|
Door: willem - Gast
Datum: 01-01-2008 11:06:56 | | Niet doen zeer onbetrouwbaar.Beloven veel doen niets .
Gewoon bij 333 travel,Greenwood of in Thailand bij een burootje iets bespreken |
|
Door: Johan - Gast
Datum: 01-01-2008 16:36:52 | | Dat moet Willem toch meer onderbouwen. Rowaco Asia Travel is de agent in Thailand van De Jong Intra. Hoe onbetrouwbaar kunnen ze dan zijn? Onbetrouwbaarder dan "in Thailand bij een burootje"? |
|
| |
|
|
Door: Monique - Gast
Datum: 01-01-2008 18:30:42 | | hoezoo Johan, onbetrouwbaarder dan in Thailand bij een burootje? Wij hebben alleen maar in Thailand bij burootjes geboekt en altijd perfect en vele malen goedkoper dan vanuit hier of zelfs Greenwoodtravel... |
|
Datum: 02-01-2008 02:56:30 | | Klopt inderdaad wat Johan zegt. Geen onder
bouwing van Willem. Vandaag heel toevallig met twee verschillende mensen gesproken en deze mensen boeken al jaren bij Rowaco en zeer positief zowel over de tours als de service. Dit wil ik jullie even laten weten. |
|
Door: Hans - Gast
Datum: 02-01-2008 14:25:36 | |
Krijg toch sterk het gevoel dat dit gewoon spam is ,zal mij niet verbazen als Ron (mede )eigenaar is van deze organisatie.
Wel toevallig dat hij toevallig 2 mensen spreekt die erg goede ervaring er mee hebben en in de aanhef het gehele www adres plaatst.
En zoals Willem zegt gewoon in Thailand boeken is veel goedkoper wel kijken of ze bij het Thais boro voor Toerisme zijn aangesloten dacht dat het TAT heet.
|
|
Door: Nathalie - Gast
Datum: 02-01-2008 14:36:38 | | Ik ben dan nog wel niet in Thailand op vakantie geweest, maar heb al wat andere reizen gemaakt. Mijn ervaring is inderdaad om het bij locale reisbureaus te boeken. Altijd veel goedkoper. Hoe meer schakels er tussenin zitten hoe duurder. Zelfs in hotels boek ik dingen niet... misschien dat dit in Thailand wel zal meevallen.
Ik moet natuurlijk wel zeggen dat er ook mensen zijn die het fijn vinden om alles van tevoren geregeld te hebben. In dat geval is het dan misschien wel duurder, maar ze krijgen ook wat ze willen.
Dus ieder zijn voordeel.... |
|
Door: Rob - Gast
Datum: 02-01-2008 14:59:52 | | Net even op die site gekeken maar ze zijn onbeschoft duur ,3 sterren hotel vragen ze meer dan 100 euro voor pppn bij Asiaroom het zelfde hotel rond de 37 euro,ook de prijzen voor de div tours zijn erg aan de hoge kant ,
lijkt me dus niet echt een aanrader of je moet makkelijk van je geld af willen |
|
Datum: 02-01-2008 15:52:38 | | Ik snap niet weer die ophef vandaan komt.
Ik vraag gewoon jullie advies en ik geef aan wat ik hoor en weet. Eigenaar? Nou nee, dank je. Maar het is goed zo voor mij.
Lijkt wel of er hier sprake is van jaloezie of in die trend. En Rob, bedoel dat 3* Thai Garden Resort in Pattaya? |
|
Door: Rob - Gast
Datum: 02-01-2008 16:21:42 | | Waarom zouden we jaloers zijn dan ????
Er is gewoon wat ophef omdat er regelmatig figuren zijn die hier ook komen spammen voor hun eigen toko en dat op diverse "slimme" manieren doen .
De hotels die ik heb bekeken zijn er 2 in Bangkok,waren bij Rowaco zo,n 70% duurder.
of het nu wel of niet een goed buro is ,ze zijn met wat ik heb gezien gewoon erg duur .
Kijk op een goede site,s voor hotel kamers en je bespaart veel geld .
directrooms.com/thailand/hotels/index.htm
www.asiarooms.com/
Er zijn er nog wel meer ff googelen |
|
Door: Nathalie - Gast
Datum: 02-01-2008 17:58:29 | | Interessant... directrooms.... alleen wil ik wat dat betreft niets vastleggen...
Ik las ergens dat de prijzen hoger zijn als je zomaar een hotel binnenloopt... klopt dat?
Maar ik wil ook nog flexibel kunnen reizen... hoe zal ik dat dan aanpakken? |
|
Door: willem - Gast
Datum: 02-01-2008 22:09:02 | | Ach er is niet 1 manier die het goedkoopst is ,vaak is het internernet goedkoop en soms kan je een goede deal maken als je een hotel binnen gaat dit is dan vaak in het voor of na seizoen.
wat ik doe is als ik weet welke plaatsen ik ga dan selecteer ik 3 4 hotels via het internet die me wat lijken qua prijs en recentie,s loop dan naar binnen om te kijken hoe de prijzen en het hotel zijn lijkt het niks ga ik naar 1 van de andere hotels die ik had uitgezocht. |
|
Door: Monique - Gast
Datum: 02-01-2008 22:19:23 | | Zoals Willem zegt is idd een goed idee, dat deden wij ook. Van te voren enkele hotels weten, daar binnen lopen en als ze een belachelijke prijs vragen, gewoon zeggen dat het op hun site of bij de buren veeeel goedkoper is, werkte bij ons goed! |
|
Door: michiel - Lid
Datum: 02-12-2008 01:20:08 | | ROWACO asian travel
ik kan alleen maar vol lof spreken over deze organinatie. Na een geweldige rondreis en een verlenging aan het strand georaniseerd door rowaco kon ik niet naar huis door de bezetting van het bangkok airport.
Ik zit inmiddels weer thuis en dit heb ik te denken aan ROWACO ASIAN TRAVEL . 24 uur per dag hebben deze mensen gevochten om ons op een vlucht van china airlines te krijgen. De klm heeft morgen pas de eerste nederlanders terug
ROWACO ASIAN TRAVEL TOP. HULDE
|
|
Door: baahjun - Lid
Datum: 02-12-2008 03:38:03 | | valt wel weer op hoe vaak het woordje goedkoop in deze thread genoemd wordt, en de prijsverschillen zijn vaak maar een paar euro per nacht |
|
Door: Jan - Gast
Datum: 04-01-2009 16:11:25 | | Ik heb ook goede ervaringen gehad met ROWACO tijdens onze rondreis door Thailand. Alles was prima geregeld. Geen 'foutjes', aardige mensen. Verstand van zaken. |
|
Door: Luuk - Gast
Datum: 07-01-2009 13:22:36 | | Leuk dat ik dit zie want ik ben net een paar uur terug in huis na een vakantie naar thailand. met rowaco asia travel (de jong intra dus). en het is zeer goed bevallen. ik kon kiezen uit 3 reizen: 'Glimlach van Thailand', 'in vogelvlucht' en 'klassiek Thailand'. wij kozen voor de eerste en ondanks dat er minimaal 20 mensen moesten zijn zijn wij toch gegaan met 12.
we hadden een thaise gids die uitstekend nederlands sprak en dingen goed vertelde.
het was een zestiendaagse rondreis die ons van Bangkok naar Chiang mai en daarna naar Cha-am voerde.
we bleven 4 dagen in bangkok en namen toen de bus naar Pitzanulok waar we overnachten. de volgende dag kwamen in de middag aan in Chiang-mai, waar we ook 4 dagen bleven om daarna te nachttrein te nemen terug naar Bangkok en dan met de bus naar Cha-am te rijden waar we de overige dagen verbleven zonder verplichte excursies.
Rob vindt het erg duur maar als je een reis met kwaliteit wil en toch nog een beetje het echte Thailand wil zien dan doen zij het heel goed
het was zeer geslaagd. |
|
Door: Renée - Gast
Datum: 05-02-2009 12:18:21 | | Gister teruggekomen van de Rondreis Klassiek Thailand. Het was echt super! Mooie Hotels, ruime bus en de reisleiding was geweldig! Onze Thaise gids "Beer" sprak goed nederlands deed echt zijn best(veel interresante informatie!). Leuk! en onze reisleider Vincent deed het ook zo leuk we kregen veel informatie over de gewoontes,cultuur,geloof ect, hij wist zoveel te vertellen, dat maakte de busreis helemaal compleet.
De groep bestond uit 29 personen, was de enige alleen en de jongste. Maar dat maakte niks uit het was super gezellig.
Zeker een aanrader!!!! |
|
Door: Chiang Rai Info - Lid
Datum: 05-02-2009 15:42:15 | | Sinds kort hebben wij contact met Rowaco en ik kan alleen maar zeggen dat ze zeker niet ondeskundig zijn en absoluut service bewust zijn. Ik heb stellig de indruk dat je zeker via Rowaco kan boeken. Waarschijnlijk is de slechte recensie van Willem gebasseerd op een keer een mindere ervaring van hem of iemand die hij kent. Ook bij Rowaco werken mensen, en ik denk dat ze daar ook fouten kunnen maken. Dat maakt hen niet gelijk een slechte organisatie. |
|
Door: Chiang Rai Info - Lid
Datum: 05-02-2009 15:43:23 | | @Ron: ik weet niet hoe ze om gaan met prive tours of reizen. Stuur via mijn website een mail naar me, dan zal ik je rechtstreeks in contact brengen met de NL medewerkers in Chiang Mai. |
|